dijous, 27 de gener del 2011

TEMPS GRISOS, COLORS LLAMPANTS




Mirant el meu petit arxíu fotogràfic. vaig trovar unes fotos fetes l’estiu passat, i he pensat que una dosi de colors víus, anirie bé en aquests dies tant freds grisos. Grisos tirant a molt foscos, i gelats.
També ens faran veure millor i accetpar, amb optimisme les reformes laborals, que están a punt d’aprobar-se. I les mides d’austeritat que tots els paisos europeus son apunt de posar en pràctica

Si el miracle es produìs, i les imatges de coloraines, donen resultat, i apaivaguen els ànims de relvolta, al Orient, i les realitats dels canvis que es preveuen al nostre entorn; em faré fotògrafa, m’en aniré cap als mars del sur, i em caputzaré dintre les aigues coralines i fotografiaré centenars de peixos de colors.
Un detall: Primer tidré que apendre a nedar. Un handicap que estaría, ben conforme a posar en pràctica, si pugués aconseguir aquestt objectíu.

6 comentaris:

Jota Ele ha dit...

Todos esos colores nos alegran la vida en un tiempo gris oscuro tirando a negro y, efectivamente, gélido. No sólo en lo meteorológico.

Claro que, al salir de tu blog, hemos de volver a la cruda realidad. Creo que estamos en un momento extremadamente delicado, no sólo en España, sino en el resto del mundo.

Qué va a pasar, sólo Dios lo sabe, peero no auguro nada bueno.

Espero equivocarme por el bien de todos.

Un abrazo, Montserrat.

Neogeminis Mónica Frau ha dit...

Siempre viene bien una buena dosis de color y optimismo!(deberían hacer inyectables! jejejeje)
Un abrazo.

RAMPY ha dit...

Hola, Montserrat, son tiempos de cambios y bastantes convulsos. Espero que el futuro sea mejor que el presente, y sea un regalo para nosotros.
Un beso enorme.
Rampy

Montserrat Llagostera Vilaró ha dit...

Hola tocaia:

Mira que n´es de bonica aquesta fotografía. Respiro fons i tanco els ulls i t´acompanyo al als mars del sur, encare que no nadem.

El que si es més facil es que anem a ballar sardanes juntes.

Una abraçada, Montserrat

Conxa ha dit...

Pues sí, tendremos que poner al mal tiempo buena cara,llenarnos de color, y aunque no podemos cerrar los ojos a la trsite realidad,confiemos,confiemos que es cuestión de tiempo..... porque si perdemos la esperanza de poco nos van a servir los colores.

Un abrazo.

L. Gispert ha dit...

Hola, Montserrat, nos traes los colores del verano, radiantes, felices... Creo que en esta vida el mal no dura cien años. Sigamos estimulando los sueños y no las vanidades, para no ir a remolque, torciendo rumbos.

Un abrazo,

Luis.