diumenge, 2 de gener del 2011

ELS REIS DE L'ORIENT

Posats a fer, ja completaré tot el programa de les festes de Nadal. De manera que parlaré de tot allò que m’agradaríe que em portesin, ja que durant tot l’any m’he portat bastant bé.
Les meves netes han fet unes llistes de 5 o 6 coses cada una, i molt em temo que els hi portarán totes i potser més, perque està montat d’aquesta manera, i ni que ho critiquem ni que o discutim amb elles, acaben per tenir-ho tot.
Per lo tan penso que també m’he guanyat el dret a fer la meva llista, i aveure si hi ha sort.
Senyor Melcior: L’hi demano que tots aquells nens que son esplotats d’alguna forma en traballls indignes, puguin accedir a una educació y formació académica, y puguin desenvolupar les seves capacitats per el bé de tots el homes.
Senyor Gaspar: A voste li prego sisplau, que tots el malats del món, que sofreixen dolors insuportables o están sols i abandonats de tothom, deixin de patir, i puguin guarir les seves malaltíes i veure’s acompanyats per persones qu’els estimin.
Senyor Baltasar: A la vostra amabilitat l’hi demano que no hi hagi guerres en cap punt de la terra, i que els desastres naturals que sovintejen, es vegin disminuits o que no s’emportin la vida i les llars de tans i tans essers humans inocents.

Comprenc Senyors Reis de l’Orient, que no us demano moltes coses, però que totes són ben difícils de portar. Amb aquestos pocs encàrrecs, em conformaria, i goso demanarvos-ho perque m’han assegurat de sòu també Mags. Us dono les gracies anticipades, i m’he proposat de fer mes bondat per aquest any entant.

1 comentari:

Marcos ha dit...

Por si nos oyen, me uno a tus tan acertadas peticiones.
Un petó.
Saludos progresistas de Madrid.