divendres, 7 de gener del 2011

JA HA ARRIBAT I HA PASSAT LA DISBAUXA

Ahir a casa nostra semblava el mercat de Calaf, Amb tanta colla de família, i amb uns fills i nets que els hi agraden el regals i les sorpeses, ja us ho podéu
imaginar.
Tan és que els avis rundinem com si nó, tan si hi ha crisi grand o petita, cadascú aporte al munté, molts paquets, que al obrir-los, deixen la casa com magatzem de papers i plàstics. Fà molt goig, veure que tots en pensat en els altres, senyal inequívoca que s’estimen i que ens estimen.
Devant la meva reflexió de més austeritat, tots em van explicar com s’ho feient per no fer torontejar els presupostos. La meva filla petita , ens va explicar que ella yà comence ara en les rebaixes a pensar i comprar alguna oportunitat que li surt. Y així tot l’any va fen la vista grossa, inclùs per vacances si veu quelcom d’interessant per algú que supose que li agradaría, ja ho compre.
La meva fila segona, explicave, que ella guarde tot el que pot esperar per estrenar de la roba d’hivern, per posar-ho al munté. Algún electrodomèstic que fa falta, roba o equips de gimnàs, també el guarde per mateix dia. I així succesivament.
la meva jove no m’ho ha especificat tan obertament, com es ben natural, peró crec que segueix la mateixa tónica.
el meu marit i jo fem el que podem, i ens agradaríe fer més.

4 comentaris:

Jota Ele ha dit...

Quizás hayamos caído en el consumo desproporcionado, Montserrat, pero es una forma de mostrar nuestro amor por los seres queridos.

Cada uno hace lo que puede y lo importante es demostrar que no nos olvidamos de los que amamos.

Un abrazo.

Neogeminis Mónica Frau ha dit...

Si se trata de demostrar así lo que sentimos, dando un poquito de felicidad a los que amamos, no lo veo mal.
Un abrazo!

Montserrat Llagostera Vilaró ha dit...

¡ENHORABONA AMIGA!
JA M´ESTIC IMAGINAN LES CARETAS ALEGRES DE LES TEVES PRECIOSES NETES.

REB UNA ABRAÇADA, Montserrat

Higorca Gómez Carrasco ha dit...

Dejad que los niños se acerquen a sus abuelos ¿No te parece maravilloso disfrutar de ellos? Hay Montse, todas tus amigas no tienen esa suerte y no lo digo por mi que conste, yo no tengo por ahora y por........... No me acorde si no te hubiese mandado un pañuelo para limpiarte la baba, hoy seguro que ya esta todo en orden y añorandolos de nuevo ¿Verdad?
Besossssssssss mil, mi querida amiga