dimarts, 15 de febrer del 2011

LLEGIR I ESCRIURE




Escriure es la meva gran pasió, i llegir la que l’hi segueix. Però no en sé, ho reconec. Escric allò que em passe per cap, a tort ia dret, i esclar, resulte poc seriòs, poc creible, i poc convincent.
Hauria de preparar mes exahustivament, tot el que vull dir, però acabo sempre per tirar pel dret, i de vegades hasta canviar la idea original de la reflexió. I aixó no pot anar de cap manera.
Per apendre un millor procés, m’he apuntat a unes clases que fan al centre Civic, i a veure si n’aprenc una mica més i us regalo amb les meves paraules, més doctes, més estudiades i millor argumentades. Però avui que ere al primer dia de classe, la profesora no ha vingut. Un problema de salut del seu marit, no l’ha deixat arribar a temps. Eperem que aquest fet sigui només circumstancial, i puguem començar d'una vegada les ditxoses classes.Penso que les necesito. En sortir del local pensaba “todo el gozo en un pozo”

4 comentaris:

Jota Ele ha dit...

Decía Oscar Wilde que. "para escribir sólo hay dos reglas; tener algo que decir y decirlo".

Es evidente que la técnica narrativa es algo más compleja pero, si tienes algo que decir, dilo. Seguro que queda bien.

Es de desear que tu profesora resuelva sus problemas.

Un abrazo.

Conxa ha dit...

primero suscribo todas las palabras de Jota Ele, el escritor puede ser igual que el pintor que nunca paso por una escuela de bellas Artes.

Segundo, me parece fenomenal que te hayas apuntado a esas clases,si crees que vale la pena.
Y tercero, a ver si se soluciona la cuestión y empiezas pronto, y nos las cuentas las clases.

L. Gispert ha dit...

Amiga Montserrat, me gusta mucho lo que has escrito. Cuando las palabras brotan del corazón, la poesía reluce como una cascada uniforme y cristalina. La literatura nace y se hace con el tiempo. Dí lo que piensas, porque siempre sale bien. Escribe así, querida amiga.

Un abrazo,

Luis.

Higorca Gómez Carrasco ha dit...

¿Que crees que es escribir? Pues eso, decir aquello que sentimos, plasmar nuestros sentimientos con el máximo de cariño sobre ese papel que esta esperando una pluma que le acaricie, no tiene más secreto, cuanto más escribas, mejor lo vas hacer, tú misma iras viendo aquello que sobra o que falta, por que eso brota.
Un fuerte abrazo