dimarts, 14 de febrer del 2012

EL TRIST COMIAT D'UNA GRAN VEU: WHITNEY HOUSTON


Com ens fa rumiar, la desaparició, d’aquesta artistassa, tan famosa tan guapa, amb un registre de veu, com poques en el panorama de musica moderna i reina de tots els “hits parade”. Parenta de cantans de color com ella, que s’han distingit, pes les seves veus prodigioses, i que han escalat, els llocs primers de les llistes, de ventes i de fama mundial.
No s’entén, que a tantes personalitats, gent que ha trionfat llargament, que han acumulat (no sense esforç, però) fama i fortuna els porti a voler desapareixer del mapa musical i familiar, en una obscura i impersonal habitació d’hotel? Es un contrasentit, que lluiten, anys i anys, de vegades de ben petits. (em ve a la memoria el infortunat Michael Jackson ), per arribar als llocs somiats i tan desitjats; llavors, quan tot ho tenen a l’abast de la mà ..i renuncien sense seber el com ni el perqué. Quin ingredient malèvol déu portar la fama i els diners, que a molts els fa tan degraciats? Quin motíu deuen tenir, que el produeix, tan desesper, i tanta desolació? fins al punt de trobar-se ben sols, i amb aquesta buidor de l’ánima, al moment fatídic, al moment que necesiten una má amiga, i una dolça veu per a convencer-los, de la equivocació, que va a fer? Els lligams familiars, on són?.
En aquest moment no ha trascendit el que ha provocat la seva mort. Peró em fa mala espina. Tan de bó que m’equivoqui.

16 comentaris:

Encarna Gómez ha dit...

Molts d'aquests famosos que triomfen des de ben petits, no acaben de saber créixer i madurar. Es troben amb una bestiada de diners massa joves i acaben en el món de les drogues i l'alcohol. És una verdadera pena la seva pèrdua. Ara passa la llarga llista de mites que ens han deixat.

Montserrat Sala ha dit...

Bona nit Encarna. Quin gust de veure't per aquí, t'ho agraeixo molt.
em vaig cansar d'anar al teu blog i ja feie mesos que no hi escribies. Ara hi tornaré anar.tindre que retrocedir el historial, ni se de quan. T'has llegit lo que et dir del dia 10 de Març dissabte? supposo que tindras algun comppromis o sinó a dinar al Avenida Palace. NO et ve de gust?
Tu ja saps que emb mi no cal que gastis compliments, perque hem faig el càrrec de les coses
T'envio abraçades per tots quartre. adeu!!!

Ana ha dit...

Hay personas que lo tienen todo y no saben apreciarlo, es una pena lo que le ha pasado a esta mujer, una gran voz que siempre quedará con nosotros.

Un abrazo.

Montserrat Sala ha dit...

buenos dias Ana: Gracias por entrar a comentar. Me alegro mucho de verte tan activa y tan inquisitiva de nuevo, con tus temas preferidos.Pero relájate, y tómatelo con calma. has de pensar, en mantenerte fuerte y con la moral bién alta, aunque tengas que dejar de leer los peródicos, o los noticiarios.
Saludos muy afectuosos.

Pluvisca ha dit...

Aqui se cumple lo de que el dinero no da la felicidad y es que está en nuestro interior, allí la colocaron los dioses para que no la encontráramos.

Muy triste la muerte de esta mujer que tenía una voz divina

Besos

Montserrat Sala ha dit...

Hola: Será lo que tu dices, amiga, pero también es cierto que muchas personas la saben encontrar. Pienso que la hallan siempre los humildes.

Y menos mal que sucede así.
Un abrazo

Montserrat Llagostera Vilaró ha dit...

Hola Montserrat.
Ha sigut molt trist, ara que començaba a rebifar.
Hi ha molta grans actors i actrius que en seu fons ten una gran soletat.
De petits, per culpa de la fama careixen d´infantesa.
Sápigues que un dels motius que vindré a Barcelona a la trovada ets tú i ja saps de les tonteries ni cas.
Una abraçada tocaia, Montserrat

José Vte. ha dit...

Hay muchas ocasiones que el éxito mal asumido acaba en tragedia, la historia está llena de grandes artistas que se han quedado por el camino.
En los primeros años del rock se decía aquello de "vive deprisa, muere rápido y dejaras un bonito cadaver". Muchos lo llevan al pie de la letra. Yo lo he sentido mucho, me gustaba especialmente.
Descanse en paz.

Un fuerte abrazo

Belkis ha dit...

La verdad es que es una pena muy grande lo que ha ocurrido con esta gran artista. Desgraciadamente a veces se tiene mucho en el plano material pero falta todo en el espiritual y esa carencia de valores hace que las personas transiten por caminos equivocados.
Te dejo un cariñoso saludo Monserrat

Montserrat Sala ha dit...

Hola Montserrat: doncs mira ja en som dos, tu tens ganes de veure'm i jo de veure't a tú.Espero que tinguem la festa en pau. Una abraçada amiga. I l'hi ho dones a sor Cecília. que suposo que no l'hi deue fer massa gracia que també es posin amb ella.
gracies pordonar-me força.

Montserrat Sala ha dit...

José Vicente: Me ha gustado este dicho, de los rockeros de los años,70, y pienso que es muy cierto,
Te agradezzco una vez mas que te pases para comentar. No me paso por tu blog porque estoy algo desanimada ultimamente, per lo que tu ya sabes.
pero voy a sobreponerme. y voy para allá-
Un abrazo

Montserrat Sala ha dit...

Hola Belkis: Es una cosa rara,desde luego,que a esta persona tan importante, con todas sus cualidades artísticas, y demás, le haya faltado este mínimo de lucidez, y de vida interior, que es lo que hace falta para sobreponerse, a los avatares que nos trae la vida,
Agradezco tu opinión sobre el tema.

Eastriver ha dit...

Jo penso que un ha de ser madur, devant totes les circumstàncies de la vida. I que aquesta falta de maduresa quan pots comprar el que vulguis, sense miraments, perque els diners entren a carretades, és el gran perill....

Una abraçada gran, molt gran.

Montserrat Sala ha dit...

Bon dia Ramón: Crec com tu, que la maduresa de la persona es vital per solucionar qualsevol conflicte Peró la madursa no es compre amb diners, es va adquirint, poc a poc en la pràctica de la sensatesa i la prudencia, principalment. Peró aquell que viu depresa i done pas a d'altres prioritats com l'ambició desemesurada, la fama o l'exit inmediat, llavors es fa molt dificil tenir-ne i posar-la en práctica. Gracies Ramon per entrar i comentar.

Conxa ha dit...

la fama....es lo que tiene, no todo el mundo puede digerirla, y pasa lo que pasa....

Montserrat Sala ha dit...

Justo Conxa. saber administrar, la fama, no lo sabe hacer cualquiera, es muy cierto.
Gracias por tu vista... y qué no te animas, a venir, el dia 10?....

Besos.