dilluns, 5 d’abril de 2010

LLAÇOS D'ESTIMACIÓ I RESPECTE

D’aquesta manera definiria la relació que tinc amb els nou vinguts a la familia, osigui una jove i dos gendres. Molt diferents entre sí i de procedències dispars, tots tres< tenen una cosa en comù que es el perquè els aprecio tant: fan inmesament feliços als meus tres fills.
I avui dia no es corrent que pasi. I a casa nostra, (ho dic orgullosa), ja fa uns quands anys que es respire enamorament a tres bandes i al mateix temps amor filial del bó, per llurs fills. No es pot demanar més. (i toco la fusta del meu escriptori de melamina, per si acàs).
Em demano que haurè fet o quina paga tindré que abonar, per haver estat tant afortunada en aquest sentit. Ho penso moltles vegades. L’hamonia, el respecte mútuo, la cordialitat en el tracte, constancia i perseverancia en l’amor, son factor determinants en la relació de parella, i ells saben de fer-los realitat. Veritablement, una sogra, no pot demanar més. I una mare tampoc pot aspirar res millor. Demanar dia a dia que les coses no canviin mai. I fer relaitat aquell refany castellà tan encertat de :” A dios rogando pero con el mazo dando.”

6 comentaris:

Montserrat Llagostera Vilaró ha dit...

BONA NIT:

Enhorabona, i per molts anys que puguis disfrutar amb la teva familia, aquest clima d´unió i carinyo.

Una abraçada. Montserrt LL.

Ángel ha dit...

Me alegro de veras, no hay nada como una familia unida y cordial.
Un abrazo

Anna Jorba Ricart ha dit...

Felicidades Montserrat...una familia así, unida, es el mayor tesoro que uno puede recaudar....
Los sentimientos si son mutuos, significa que eres una buena "suegra"...y eso es mucho en el mundo de los yernos y las nueras.
Ojalá que sea siempre así...no hay nada tan confiable y cálido como una familia que se quiere.
Un saludo.

Montserrat Sala ha dit...

Montserrat Llagostera: Gracies, tocia i que tú ho vegis, i ho gaudeixis també a casa teva. Un petó.


Angel: Muchas gracias por tus buenos deseos. Nada hay mejor y te lo deseo a tí tammbien, aunque ignoro si tienes hijos o no. Saludos.



Anna: Em fas un cumplimnet molt agradable. No sé el que en pensen ells, de si soc una bona sogra o no. Tendriem que preguntar-los'hi.
Gracies pel teu comentari

Higorca Gomez Carrasco ha dit...

Querida amiga: El amor y el respeto van unidos y como bien sabemos dos no pelean si uno no quiere, si tú les infundes cariño, ellos te lo devolverán aunque a veces no es así, pero si hay una base y una educación de fondo aparece el respeto, siempre se ha dicho eso, ahora querida se vive de otra forma distinta y a veces los hijos por codicia o no sabemos porque lo olvidan, pero mi enhorabuena por esa maravillosa familia que tienes y que creo mereces, un abrazo para ellos y para ti un montón de besos

Montserrat Sala ha dit...

Gracias Higorca. No sé si lo merezco o nó, pero les veo a todos felices, i no hay mas. Pero es mucho! Deseo para tí lo mejor, para tu entorno familiar. Besos.

sinfonic i filles

sinfonic  i filles

ORQUESTA SINFÓNICA DE VIENA

ORQUESTA SINFÓNICA DE VIENA
LA MEVA ORQUESTRA PREFERIDA