dimecres, 28 d’abril de 2010

ANAR A COMPRAR ROBA

Quan comence a canviar el temps, tots ebols grands magatzems del país, les botigues especialitzades i els petits comerços de barri, tenen des de fa dies tot el génere a punt d’ésser exposat perque els clients comencin a fer-se una idea de com aniram vestits tota la primavera i l’estiu. Perque una cosa es segura tot-hom vestirá igual, si diuen de posar-nos pantalons pirata, no cal patir tots anirem com si vulguessim atravessar un riu, o bé anar a pescar. Si les samarretes son curtes i estretes, doncs vinga! A ensenyar el melic i aguantar els lumbagos. Si parlem d’anar arrugats com unes panses, ja està dat i beneït: tots esn posem unes bruses i un jerseys que semblen sortits del contenidor de les escombraries perque ademes han d’esser destenyits i desscolorits. I si por ser estripats. Si busques un talons de talla mitjana, com els disenyadors s’hagin posat d’acord, en que ens hem de calçar planes i amb brillants i lluentors als peus, tampoc cal mirar rès perque a totes les sabateries tindran si fa o no fa, els mateixos models. De tan veure’ls, al final ja t’agraden, en convinguin o nó, els compres.
No sé perque hem de comprar tots alhora, i les mateixes coses. Les dones diuen que es tan gratificant anar de botigues, fin i tot ho recomanen els metges perque diuen que es terapèutic. I a mí em pose a cent. No ho puc evitar, i per descomtat que gaudeixo de la roba y m’agrade vestir-me i estar elegant. Però anar a comprar es de bojos. No ho soporto. Sempre rebusco al fons del armari per si hi ha quelcom que no recordi i de tan passat de moda, ja torni a ser d’actualitat. Algún cop m’ha passat. Un petit arranjament i llestos. Tot per no tinguer que escollir entre milers de peces iguals que ni m’agraden, i que ademés he de pagar caríssimes.

20 comentaris:

Pedro Ojeda Escudero. ha dit...

Yo suelo salirme de las obligaciones de la publicidad que nos dice cuándo y cómo debemos vestir.
Eso sí: dentro de unos días cambiaré la ropa en mis amarios. Pero, ¿cuándo hacerlo? En los últimos años, el fin de semana en el que lo hago, cambia el tiempo para mal.
Saludos.

Luis G. ha dit...

¿Teraupéutico? No sé. Pero si cuando acompaño a mi mujer termino con los nervios en desorden y con la impresión de haber andado 25 kms. La montaña si que es gratificante, como los paseos... Y de compras, vamos lo necesario para ir bien guapas.... y renovar cuando sea necesario, no cuando la tele nos fustiga con las campañas.

¿No estáis de acuerdo, verdad?

Un abrazo, Montserrat.

Montserrat Llagostera Vilaró ha dit...

HOLA MONTSERRAT:

Els dimecres m´en vaig a pasejar per el "Mercadito", que fan aprop de casa meva.

Allá hi a roba moderna, sabetes lluentas, clásicas,deportives, cinturons i si se sap triar bè, es pot vestir per pocs diners.

Això si hi ha que vigilar el monedero, perque hi ha molts"pispes".

Una abraçada, amiga meva, Montserrat Ll.

Montserrat Sala ha dit...

Suele pasar así profesor. por mucho que esperes, siempre, es temprano. Pero hay que hacerlo i la mejor opcion, creo, es aprovechar un fin de semana libre, ya sea Mayo Junio o Julio. GRacias por su opinión.

Montserrat Sala ha dit...

Montse, els mercadillos sempre son una solució, per moltes coses.A mi no m'agrade regirar entre aquells munts de peces de tots colors i classes per triar. Ho veig complicat i si alguna vegada he probat, no ho encerto mai. Gracies Montserrat lLagostera.

Montserrat Sala ha dit...

Hola Luís: mejor siempre pasear por el bosque i el campo, antes que deambular por los mercadillos, con el riesgo, de que te roben el billeltero. Muy frecuente.

jg riobò ha dit...

Yo areglo antes de comprar.
No me gusta.

Montserrat Sala ha dit...

jg.riobó: no sabes todo lo que ahorras. Es una buena política. Gracias amigo. Siempre aciertas.

Asun ha dit...

Yo no soy mucho de seguir las modas. Sí que a veces compro ropa sin necesitarla, pero no porque esté de moda, sino porque lo veo y me gusta. Y salir así, exclusivamente de compras... en contadas ocasiones.

Besos

Montserrat Sala ha dit...

Espero que poco a poco se nos vaya de la cabeza este afan por comprar solamente lo más nuevo, nos
sient bien o nó. Basta ya de esclavitudes estúpidas. Un saludo Asun.

Monja de Clausura Orden de Predicadores ha dit...

Gracias por su visita.
Fins aviat.
Sor.Cecilia

Silvia_D ha dit...

Ir a comprar ropa, no me desagrada, la verdad. Me lo tomo en plan lúdico y es más como un paseo. Tampoco soy muy de seguir la moda. Me gusta la ropa sencilla, soy feliz con un vaquero y una camiseta.

Jan Puerta ha dit...

Nomes entenc el canvi en cas de necessitat.
Un dia d'aquests he de canviar-me les sabatilles esportives. Espero que les noves em durin el mateix. Les vaig estrenar el 2004, just uns dies abans de iniciar el meu viatge.
Un dies d'aquests fotografiaré les soles. Semblen de Xarlot.
Una abraçada.

Montserrat Sala ha dit...

Sor Cecília: La amistat i la comprensió, tenen pròu a veure, amb les ensenyances de la religió.
jo l' admiro per ser com és, i espero que vosté m'accepti com soc jo. Una abraçada.

Montserrat Sala ha dit...

Silvia. Eres nueva por aquí. Me alelgro de tu visita y te doy la bienvenida.
Es una buena ides optar por los vaqueros con camisa. Sin complicaciones. Gracias por tu opinión ammiga.

Montserrat Sala ha dit...

Hola Jan: No será que tu et passes d'un extrem a l'altre?
Potser el clima t'ho permet, ò es que no camines gaire amb elles. Jo recordo una bitàcola teva de fa temps, que retrataves unes sabates damunt la sorra. Amb tú parlar de moda i compres, aquesta moda que decric el la meva entrada portser ja l'has obllidad. Abraçades.

Higorca Gomez Carrasco ha dit...

No me gusta nada ir de compras, ha veces pienso que es una perdida de tiempo, pero...... Llevas razón, parecemos o parecen que van de uniforme, bueno algunas, también hay que van muy elegantes, en fin tenemos que hacer de todo.
Besos

Montserrat Sala ha dit...

Si es verdad que hay señoras que visten muy bien. Pero estas personas ya van a sitios fijos y exclusivos o visten a medida. Estoy segura. Tu pareceer me importa mucho, amiga. Besos.

Anna Jorba Ricart ha dit...

Soy una excepción...no me gusta ir a comprar ropa....

me gusta ir comoda, informal..por mi trabajo y porque me desplazo en bicicleta...arreglada en las ocasiones....

no sigo demasiado las modas salvo por lo que te obliga el consumo, entre otras cosas porque te has de conformar con las tendencias de lo que se vende...

Era más "presumida" de joven que ahora.

Petons.

Montserrat Sala ha dit...

Hola Anna: Para mí es al revés. Me arreglo más ahora que antes. De joven era atractiva, creo que era elegante i aunque no guapaza, creo que si era resultona. De entrada alta y delgada que eso ya da para mucho. As´í que ahora que voy bajando en centímetros, subiendo kilos y autoestima, me apetece mas que antes de verme bien. (dentro de lo que se puede por la edad, vaya) que són 67 tacos recién cumplidos, i los pinceles ayudan, pero a la vida no se la engaña con un toque de betún. Adios guapa!

sinfonic i filles

sinfonic  i filles

ORQUESTA SINFÓNICA DE VIENA

ORQUESTA SINFÓNICA DE VIENA
LA MEVA ORQUESTRA PREFERIDA