dimecres, 24 de novembre del 2010

LA VIOLÈNCIA DE GÉNERE

Avui es el dia mundial de la violència de génere Més propaganda gratuita per els maltractadors i les maltractadores. Perque de dones violentes y que saben com treure de polleguera als seus companys fins a obligarlos a fer un disbarat tan grand, també existeixen. Potser son menys agoserades i ademés no disposen de la força física dels homes. Per aixó, el casos extrems de violència, en són sempre les fatals perjudicades.
Cal examinar un a un cada cas, perque en molts d’ells l’home no es pas el més culpable de les greus situcions a que arriben les parelles, avans de produir-se el fatal desenllaç.
Conec cassos esfareidors, que el home se li han de girar per força les neurones. Quand es trobe sol, al mitg de carrer, sense quasi sóu, amb ordre de allunyament, sense poder veure ni parlar amb els seus fills que potser ocupen un pis herdat del seus pares......
L’home que se sent traït, en les seus aspectes mes intims, i que es veu
despreciat i rebutjat sense haber fet rès més que treballar per la familia. ....Res pot justificar una mort, Peró s’ha de tenir el cervell molt ben amoblat, per aguantar aquestos atropellaments, i que hi són tots ho sabem.
He exposat algún cas que ens dòne idea de lo que també es veritat. L’inrevès de la mayoria, d’acord, peró existeix. De cap manera voldria que s’hem mal interpretés, i que ningú es pensés que vaig a favor dels violents. No és pas la meva intenció. Perqué també hi ha violentes,i provocadores, es un fet, que no es por negar.

9 comentaris:

felicitat ha dit...

Esfereïdors pero certs, Montserrat.

Salutacions.

jg riobò ha dit...

Una de las muchas caras del mal.

Montserrat Llagostera Vilaró ha dit...

Hola tocaia:

Jo també ho dic continuament de maltradores n´hi han moltes, pero no son noticia.
D´homes bons ni ha un futiner, per tampoc son noticia.

El pitjor es la violencia, sigui de cantó que sigui.

Quants fan servir les criatures per fer mal al company o companya, privanlos de veurer al pare o la mare. No deixan que els visitin.

A veurer si es consegueis una societat que desde petits s´eduqui amb el respecta i el carinyo i la iguadad de drets.

Una abraçada, Montserrat

Montserrat Sala ha dit...

Felicitat: en hi ha que assessinen a trets i en hi ha que maten a disgustos. el que més colpeix, es pensar que aquestes parelles han estat enamorades. algún dia s'han estimat de veritat... Es una pena.

Montserrat Sala ha dit...

Una de las peores caras del mal, JG Riubò. Gracias por tu comentario puntual y esquemático.

Montserrat Sala ha dit...

Sempre s'ha dit. Fá mes soroll, un arbre quand càu, que mil arbres que van creixent. Es així Montserr.

María ha dit...

Monserrat, tienes toda la razón del mundo, nosotros no somos quiénes para juzgar a nadie, para eso están los Jueces, aunque creo que la vida de una persona es demasiado importante como para excusar a nadie.

Pero como dices, hay casos en que el hombre lo ha perdido todo, se encuentra desesperado y es capaz de quitar la vida a su ex y a él mismo, es un verdadero drama, precisamente, yo conozco un caso al revés, porque lo está viviendo una mujer esa situación y comprende perfectamente a los hombres que son casi la mayoría, que estan pasando por la situación que está pasando ella, que se ha quedado, de tenerlo todo a quedarse en la CALLE y sin NADA, es francamente DRAMÁTICO.

Pero unámonos siempre en todos los casos


CONTRA LA VIOLENCIA DE GÉNERO Y POR LA PAZ.

Un besazo.

PD.- Voy a ver si he enlazado tu blog en mi lista, si no estás te incluyo, no puedo perder este blog que me parece interesante todo lo que he leído hasta hoy.

Higorca Gómez Carrasco ha dit...

¡¡Claro que existen!! Pero es muy fácil ser mujer y culpar de todo a los demás, pobres e incautas de las mujeres. ALTO!!! No digo, ni diré nunca que no los hay y muchos, porque a veces también las palabras hieren tanto como una espada afilada, pero querida amiga veo cada cosa que nunca las había visto, las féminas se han revolucionado tenemos los mismos derechos ¡claro yo, mujer! No tengo trabajo, cuido de los niños ¡Tú, hombre! Trabajas y te vas al punto de la mañana al "curro" vienes a las ocho de la tarde y entonces haces la cena, le das a los niños, los bañas, por que yo estoy cansada de todo el día y mi buen "Paco o Pepe" por no discutir lo hace. Estoy cansada de ver mujeres jóvenes así ¿Qué está pasando?
Besos y sobre todo no alteres a tu marido

Montserrat Sala ha dit...

Maria: es una pena que las cosas vayan como van, y no parece que tengan arreglo por ahora. No lo comprendo. Siempre las parejas se han enamorado, se han casado y hasta hemos pasado crisis y montones de problemas. Pero guardando siempre el respeto al otro. Creo que esto es fundamental. Y esto se consigue con educación sobretodo. Enfín, querida amiga, son ideas al viento, porque cada cual es de su padre y de su madre, y piensa diferente. Lo peor de todo son esos hijos que tienen que apreder a vivr con la meleta en el coche. Hoy para aquí, mañana para allá. buesto esto es otro tema que dejaremos para más adelante.

Es un honor para mí que enlaces mi blog en tu lista. Espero no defraudarte con mis "parrafadas" que dicen mis hijos. Yo no tengo ninguno enlazado ni recomendado porque no lo sé hacer. Ni siquiera subir fotos. Un desastre en informática.