dilluns, 1 de novembre del 2010

ELS PONTS FESTÍUS

Els ponts festius són un bon invent. La verdadera revolució dels darrers temps. Els hi van bé a tots: prefesors i estudiants. Hostelés i clients.
Autopistes i usuaris. Pobles i ciutats. Gent de mar i gent de montanya.
Vell i joves. Hi son plenament d’acord.
A primers de l’any quand rebem els nous calendaris la primera cosa que mirem es els ponts que hi ha. Com vindrà el pont de la Constitució, els nadals, les vancances.
No sé com trebalellem cap dia, amb el que ens agrade fer festa, es una cosa que no he entés mai. De profesionals del atur, ja en conec algún, però.

19 comentaris:

Unknown ha dit...

Apreciada Montserrat…
Des de fa molt de temps, ja no miro mai els calendaris. Ni tan sols se a vegades si estem a octubre u novembre. Crec que el blog es el meu únic lligam amb el factor temps.
Ara be, recordo de mes jove, (1968)treballant a una pastisseria que no m’agradaven gaire els ponts i les festes ja que s’havia de pencar mes.
Quins records plens de farina, netejar llaunes y cruspir-me una lionesa de trufa quan el “jefe” no em mirava.
Una forta abraçada

Anònim ha dit...

Ahora tengo más que un puente por la baja laboral...pero te aseguro que estando en activo los puentes y fines de semana los espero con ganas...y sin ningún remordimiento...además necesito desconectar en mi profesión...

Montserrat Sala ha dit...

Bon dia Jan. Estic molt contenta de la teva visita.
Aquestes cuotes de llibertat no creguis que les pot gaudir tohom. Només els homes intrèpits com tú, lliures com tú, i fefiços amb un desarelament, que molts so soportaríem, ho poden aconseguir. Es un merit que has aconseguit no sense renuncies,i dificultats suposo.
REp moltes encaixades de mans, y una abraçada desde Barcelona.

Montserrat Sala ha dit...

Anna, de cap manera vull dir que no es necesitin,
aquestes parades, per desconectar. Del que jo parlo es que que tots hi están d'acord. Per una cosa o una alta. Sí o no?
Que gaudeixis de un bon dia, amiga meva. Petons.

Montserrat Llagostera Vilaró ha dit...

Hola tocaia:

Mira, el que passa, que per mi els ponts, ja tant se m´endonen.

Reconec que les persones que trevallan els hi va molt bé.

molt bones les teves reflexions.

Una abraçada d´aquesta catalana, resident a Valencia, Montserrat

PABLO JESUS GAMEZ RODRIGUEZ ha dit...

Vengo de tu anterior post. Repito lo que te he dicho alli, lmuchisimas gracias amiga.

Un abrazo enorme.

Montserrat Sala ha dit...

Montserat Llagostera: M'alegro que t'agradin les meves reflexións. Son temes del dia a dia, que van sorgin, i que tobro que està bé de comentar, i qui mes qui menys sempre i té quelcom a dir. Gracies guapa!.

Higorca Gómez Carrasco ha dit...

Siempre es bueno que lleguen unas festividades con un puente, a veces es "puente y pasarela" pero llevas razón todos nos beneficiamos de ello, y debemos pensar un poco en los demás ya que antes también nosotros deseábamos tener una fiesta larga, a mi me gustan, ya lo sabéis, siempre viene alguien por aquí a vernos y pasarlo bien, eso es lo único que pretendemos pasarlo bien con una comida, una cena, una tertulia, un buen café y si alguno de nuestros amigos les apetece un puro o una pipa que tengan libertad de fumar. Me gustan estás fiestas, castañas asadas panellets y buñuelos y sobre todo muchos besos y abrazos que yo os mando.

Pedro Ojeda Escudero ha dit...

¡Yo votaría porque todo el mundo tuviera un puente al mes, como poco!

Montserrat Sala ha dit...

Hola Cornelius: Me alegro que te haya gustado el detalle, aunque tampoco hay para tanto, porque lo he hecho con verdadero placer.
Gracias por tu amable visita, y saludos desde Barcelona.

Montserrat Sala ha dit...

Higorca: esta debe ser la política del ocio, de la que tanto se ha hablado. Gastar todo lo que se gane en diversión, salidas, reuniones, etc. Es una manera como otra de vivir, y gastar que es de lo que se trata, para que el dinero vaya dando vueltas y vueltas y que le llegue a todo el mundo.
Un abrazo grande para tí y para tu marido.

Montserrat Sala ha dit...

ya lo decia yó, que esta vez acertaba con el tema!
Muchos saludos profesor y cortita pero feliz semana.

mariajesusparadela ha dit...

En los puentes es cuando más trabajo tengo. Y supongo que a todos los que trabajan fuera de casa les pasa igual...se aprovecha para dedicarlo a lo que hacemos "por el aire" los días normales.


En relación con la pregunta que me haces sobre la lombarda: la corto al medio el día anterior, para que se airee. Luego pongo a hervir agua con sal y cuando el agua está caliente, la echo troceada (en ocho, normalmente, cuatro partes cada mitad, si es grande), a veces le cuezo una manzana reineta, que le dá sabor. Y le echo un buen chorro de aceite ,para que se haga suavemente.
Luego, solamente aliñar.

Eastriver ha dit...

Jo també miro els ponts, quan comença un nou any, jeje. I de professional de l'atur també en conec algun, per desgràcia.

Conxa ha dit...

yo nunca hago puentes, pero los findes largos como este, los tengo controlados, ya me se los de 2011 jejeje

Montserrat Sala ha dit...

Lo hacemos o lo hemos hecho, no por el aire sinó por idiotas. Yo me cuento la primera. Despues de una jornada de trabjo muy intensa, hay que preparar cenas, almuerzos, poner lavadoras, recoger la casa, mirarlos papeles, etc.
Y los buenos maridos ayudan a poner la mesa, y llenar la jarra de agua. Esto ha sido y es así todavía. NO es de extrañar que acabemos reventadas.
GRacias por la receta de la lombarda. Lo probaré,
enseguida. Y gracias tambien por tu acertado comentario.

Montserrat Sala ha dit...

EAstriver: Ya saabia jó que els ponts agraden a tot-hom. No se que fariem sense ells!
Als professionals del atur, també els hi agraden, no creguis.
Gracies por la visita, amic Ramón.




Conxa: A tí también? Hoy he hecho un lleno. Todo aciertos. Me agrada.
Un beso y un abrazo, querida amiga, y gracias por tu visita.

Francesc Cornadó ha dit...

Això de treballar deu ser una cosa molt dolenta, tant, tant, que fins i tot et paguen per fer-ho. De totes maneres, essent inclus tant dolent, avui és un autentic privilegi poder treballar.

Salut

Francesc Cornadó

Montserrat Sala ha dit...

Sí, que es veritat que ara la gent no els hi agrade gens de treballar. Amb tot el que jo he gaudit de la meva feina. no ho entenc. Aixó si, bones pagues, bones vancances i bona jubilació.
Gracies pel teu comentari, amic Francesc.