dijous, 4 de novembre del 2010

LA RUINA D'UNS AMICS

Avui estic mol trista. Estic fent les maletes per anarme’m uns dies de vacances, i justament al mateix dia m’ha assabento que uns amics intims, els hi subastarán la casa l’apartament, dos parkins i es quedarán amb una pagueta de miseria, i unes malaltíes grèus que els hi han ocasionat aquestos plets amb l’Hisenda Pública.
Es un cas que clame al cel, perque son més inocents, que els ocellets que retornen als climes més càlids per passar l`hivern, y que es veuem volar per sobre els campanars dels poblets y per damunt dels arbres acolorits de la tardor.
No se quina mena d’Estat de Dret tenim en aquest paìs de padereta. Serà el dret de robar a a carta-cabal, i de marejar la perdiu fins la extenuació.
Perque es done el cas de que tampoc tenen fills, i están sols i malats.
Aquesta feblesa es la que han aprofitat les homes de Harrelson per clavar-los-hi la última i definitiva estocada. No hi a dret! Amb els lladres tan grans que tenim pel carrer, paguen els pobres desvalguts, tots els plats trencats

Es veu que no puc marchar tranquil-la, perque ja fa dies que em temía un desnllaç així, (per tot com anave), i hagut d’éssser la el dia 8 de Novembre.

Demano disculpes a tots els meus amics de la globosfera, per explicar coses tan verdaderes i doloroses, en lloc de fer una reflexió més lleugera i de contingut més amé.

19 comentaris:

Marcos ha dit...

Esta es la política de contención del gasto público: aplastar a los humildes y ensalzar a los poderosos.
Es repelente.
Todo mi apoyo, cielo.
Saludos progresistas de Madrid.

Sor.Cecilia Codina Masachs ha dit...

Bona Nit Montserrat:
Paso a saludar-la i dir-li que ja prego pel seus amics i per a vosté desde que la conec.
Un petó
Sor.cecilia

Montserrat Llagostera Vilaró ha dit...

Bon dia tocaia:

Aquest pas arrivaren a l´epoca dels recaudadors dels Pilares de la Tierra.

A mi aquets fets t´han injustos també amb treuen de pollaguera..

I Montserrat, has fet molt be de treurer aquest tema.

Reb una abraçada i procura tenir unes vacances relaxadas, te les mereixes.

Una abraçada, Montserrat

Anònim ha dit...

El pez gordo se come al mas pequeño...una casa,un apartamento y dos parquins..... mucho tienen que pagar para responder por el valor de tantos bienes...
lo peor es la perdida de salud.

jg riobò ha dit...

Todo a cerca del consumo, Dios de estos tiempos.

Conxa ha dit...

No se que puedo decirte, es dificil opinar sobre algo que se desconoce, pero si tú dices que es buena gente y que lo que les ha sucedido es un abuso,sin duda, será así.
Un abrazo querida Monserrat, y si sirviera de algo, todo mi apoyo a tus amigos.

Neogeminis Mónica Frau ha dit...

No tienes que pedir disculpas...cada quien tienen todo el derecho de expresar en su blog los sentimientos que crea adecuados para el momento que transita.
Espero que tus amigos no se hundan en el desconsuelo. Saber que cuentan con tu amistad los ayudará en el mal trance.
Espero que logres disfrutar tu descanso.
Un abrazo.

Jota Ele ha dit...

Hablando desde el desconocimiento, no puedo darte una opinión objetiva, Montserrat.

Grave tiene que ser la deuda fiscal para llegar a estos extremos.

Supongo que habrán agotado todos los recursos jurídicos a su alcance.

En cualquier caso, todo mi apoyo. Ya sabes que la justicia y Hacienda son fuertes con el débil y débiles con el fuerte.

Un abrazo.

Anònim ha dit...

Todo mi apoyo para vos y tus amigos, desde una gran distancia, pero con mucha sinceridad.
Esto sucede a diario aquí también, desgraciadamente. Yo me pregunto: Qué hemos hecho nosotros de malo para que nos sucedan estas cosas?
Elegir mal a nuestros gobernantes? Si así fuera, es un precio demasiado alto por nuestro error.

Mil gracias por tu hermoso comentario. Te deseo un finde maravilloso; besotes querida amiga y hasta el lunes!

Higorca Gómez Carrasco ha dit...

Querida amiga, hoy se nota tu tristeza, el dolor por aquello que nos acerca al sin vivir del momento, llevas razón, los "peces gordos" no roban, y si lo hacen tienen cien años de perdón, aquellos que somos honestos pagamos el rédito de todos ellos ¡¡¡Qué mal miran las carteras de la gente!!! O ¿acaso la miran? No debemos acertar con los "politiquillos" y yo me pregunto ¿Hasta cuando? Ellos se llenan los bolsillos, se "jubilan" con una buena pensión y aleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, a los demás que nos parta un rayo. Querida amiga, me gustaría que si necesitan algo que yo pueda hacer, aquí estoy, me pongo a tu entera disposición, un trozo de pan repartido siempre sabe mejor. Espero que se les soluciones por lo menos su salud, el resto es cuestión de echar una mano.
Mil besos, prepara la maleta que yaaaaaaaaaaaaaaa, ahora que puedes disfruta, mañana no sabemos lo que nos puede pasar.

felicitat ha dit...

Mira Montserrat, que aquestes coses hem treuen de polleguera! No sé el cas del teus amics, però a casa meva va passar una cosa terrible quan erem petits i el meu pare es va posar autònom per fer de llauner, ell i dos xicots. El señor gestor, per dir un nom que no té, va portar malament els papers, i el meu pare, home confiat i de pocs estudis per portar aixó li va donar tota la confiança. En total que al cap de uns anys criden al meu pare els de LA HACIENDA, li foten una multa PA CAGARSE, i a sobre li diuen que si vol denunciar al gestor, s'haurà de gastar el que ja no li queda i amb una mica de sort, el señor gestor s'en va a la pressó. El meu pare tenía ja els cuatre fills que te, el señor gestor del poble, en tenía el tres que té. Tú creus que el meu pare podía tenir cor petit i fetge gran per enviar aquest señor a la pressó? Donç no! I d'això s'en valen molts d'aquests fills de la gran pastanaga!de l'inocència, la confiança i la bondad de la gent.

Ho sento, però m'ha vingut al cap la mala situació que varem viure a casa, i les penes que van passar a casa per tirar-nos endevant.

Que tinguis un bon cap de setmana i ànims, que això no estarà res!

Salutacions.

Eastriver ha dit...

Però com ha anat la cosa? Podries explicar una mica més el motiu de que els prenguin l'apartament i el parquing! De totes maneres, quina gran veritat. Al Millet i el Montull també els hi han fotut el pis i el parquing? Quina me.

Myriam ha dit...

Lo siento por tus amigos.

Qué tengas unas buenas vacaciones igual.

Un abrazo

Montserrat Sala ha dit...

Marcos, no sé como se lo montan, pero lo hacen con toda la mala baba de que són capaces. Créeme que estamos huérfanos de justicia. GRacias por tu apoyo.




Sor Cecília: No s'imagine la gran alegria que m'ha donat amb les seves paraules de consol y suport als meus amics. L'hi ho agraeïxo moltíssim, i jo també prego per voste, encara que no ho nescesite pas. Té el cel ben guanyat.




En aquest pas del que parles, já hi em arribat,Montserrat. T'he ho pots ben creure. Moltes mercés per les teves paraules, y fins la tornada.

Montserrat Sala ha dit...

Anna Jorba: El pez grande siempre se ha comido al pequeño, pero esta mala gente tiene nuevos sistemas de presión. Antes de comerse al pez lo martirizan, y esto no se les puede perdonar. Habra tiempo de hablar, espero. Gracias.




Jota Ele: nuestros amigos han agotado todos los recursos, es verdad, pero no tenian deuda ninguna, Fueron mal aconsejados por el gestor que les llevaba sus asuntos, y ahora este hombre ha muerto, y nadie responde. Les embargó todo y ellos de buena fé no desconfiaron y se encuentran con este marrón. Por abreviarlo. Un caso, créeme. Muchas gracias por tus palabras. los dos son maestros jubilados, dueños de una escuela importante de Lérida.

Montserrat Sala ha dit...

Stan;: Esta misma pregunta me he hecho yó infinidad de veces. cuando te sientes impotente, inocente y vilipendiado.
Es muy duro pasar por una situación asi. Gracias por tu comentario, y por tu humanidad. Besos.





Hogorca: mi tristeza se ha de notar por fuerza, porque estoy vedaderamente afligida. Esperemos que se pase el momento tan fuerte que les toca pasar y que con el apoyo de todos les sea mas llevadero. Gracias por tus simpre amables palabras. y por tu gentileza. Un abrazo de los de verdad

Montserrat Sala ha dit...

Felicitat: El cas de casa teva es una mica semblant al dels meus amics. Un excès de confianza, amb el gestor. Resumint-ho molt. Gracies pel teu interes, i per explicar la teva experiencia. Sempre ajude.
Una aabraçada.amiga.




Neogéminis: me parece que he pasado de tí. Disculpa. Gracais por tus buenos deseos, para el viaje, y decirte también que mis amigos se sienten arropados por nuestros desvelos, y nuestro incondicional apoyo. Lo mismo que yo lo estoy contigo, amiga Neo.

Montserrat Sala ha dit...

Ramón, es un mica llarg d'explicar, però t'asseguro que aquestes persones son educadors com tú, un matrimoni exemplar, i es veuen en una situació que no mereixen passar. T'ho pots ben creure.
Si hi puguessim fer alguna cosa, et detallaría els pormenors, però ya es massa tard, i ells han guardat silenci perque ni s'ho creient.
Gracies de totes formes pel teu interés,amic.




Miryam: Sé que lo sientes. Gracias por tu interés.
Besos.

Isabel Martínez Barquero ha dit...

Se aprende mucho en los blogs, pero, sobre todo, se conoce a personas maravillosas, cercanas, formadas, con nobles sentimientos.
Deduzco que te vas de viaje de placer, así que te deseo que disfrutes muchísimo. Ahora es temporada baja y el mundo es tuyo.
Besicos, estimada Montserrat.