dimecres, 28 de juliol de 2010

CATALUNYA SENSE TOROS

Jo no els trovaré pas a faltar, perque no hi havia anat mai. No pas per cap raò en particular, secillament no em va un espectacle de sang viva i calenta en directe. Però el que ha votat en majoría el Parlament catalá, no sé si resoldrà cap problema. Hasta crec que n’hi podríe afegir. Com ja he dit a mi no m’agrade, però hi ha molta gent que sí i té els seus arguments molt ben forjats i que ningu els farà canviar d’idea. Per lo tan tindrem molta gent descontenta i no es els que més ens fa falta. En tenim pròu de discordies, només ens faltave aquesta.
Potser ho fàn per distreure el personal una estoneta dels asumtes més importants que ara mateix sòn a la palestra. Sense anar més lluny.
M’acabo d’enterar que a Ciudad Real han construit un aeropot gegantí, que es totalment deficitari: 3 vols semanals de Rayanair, i una pista de les més grans d’Europa, capaç de acollir el avió mes gran del món: el Airbús. Aixó es ben bé matar mosques a conyonades. Oh! i resulte que encara han obtingut un altre prèstec per paliar els gastos tan terribles que genere. Tenim uns governs que ja fa dies que els veien incapaços de fer rès a l’indret. Però es que estic veient que ens porten directament al descrèdit internacional, i un Estat sense crèdit ni la confiança de ningú, val menys que rès. Un cero a l’esquerra.

16 comentaris:

Higorca Gomez Carrasco ha dit...

Querida amiga: Llevas toda la razón a todos no nos puede gustar lo mismo, a unos nos gustan los toros, quizás por que vemos en ello un arte, no vemos la muerte del toro, el torero delante de la fiera, en una lucha llena de plasticidad, la música que envuelve esa muleta roja quizás ¡sí! como la sangre que a ti no te gusta, pero a mi no me gusta el boxeo y no soy quien para ponerme desnuda delante de la puerta para protestar, digo el boxeo.
También llevas razón, se ha hecho aquí muy cerca de donde vivo uno de los más grandes aeropuertos de España, para nada, para gastar alegremente ese poco dinero que hay, claro todo con promesas madrileñas del otro aeropuerto, mentiras de políticos que a mi me importa poco, pero hay esta muerto de risa, y... digo yo, entre unos y otros con las cosas que tenemos en ESPAÑA para arreglar, sobre todo leyes, muchas leyes para bien de la nación y vienen con esas "paparruchadas" ¿De quien ha sido la feliz idea?
En fin querida amiga, hablar nosotras por decir algo, porque la verdad es que no tiene solución. Pido perdón por si acaso hiero la sensibilidad de alguien que lo pueda leer. Ya que una vez dije una cosa parecida y me llamaron imbécil, así de clarito, imbécil por gustarme los toros, claro que a lo mejor fue porque esa persona hombre por cierto, tenia miedo a los cuernos. Ya ves vengo con ganas de lucha.

Montserrat Llagostera Vilaró ha dit...

HOLA TOCAIA:

SAPS JO SOC DEFENSSORA DELS ANIMALS I MAI M´AGRADAT QUE ELS TORTURIN.

HI HA OPINIONS DE TOT.

PERO REPETEIXO A MI ELS TOROS NO M´AGRADEN PER AIXÓ NO HI VAIG.

EN QUAN SI ENS VOLEN DISTREURER DE LA REALITAT NO HO SE PAS.

UNA ABRAÇADA DE L´OSO, Montserrat

Neogeminis ha dit...

Desde lejos y sin haber visto nunca una corrida en vivo, creo que se trata de una costumbre cruenta que hay que desterrar. Por supuesto hay que confrontar las distintas opiniones

Saludos.

Anna Jorba Ricart ha dit...

Estoy contenta con la decisión...
hay que cambiar por mucho arte que le quieran llamar...¡¡basta ya de espectaculos con sangre!!...
Así opine en su dia.:

No al sufrimiento de los toros.


Otra vez digo No al sufrimiento de los toros

Nunca llueve a gusto de todos.

Petons

Montserrat Sala ha dit...

Si Higorca, ya veo que vienes en plan valiente. Pues mira me alegro porque yo estoy que trino. Lee mi proxima entrada i te enteraràs.
Me alegro de tu vuelta i de que estemos de acuerdo en tantas cosas. sobretodo en el asunto de los toros que hoy es de gran actualidad, jo respeto el gusto de todos. Repito que a mi no me agradan ni complacen los espectáculos donde alguien ha de morir. Besos.

Montserrat Sala ha dit...

Montserrat: som com dos germanetes besones.
quasi sempre estem d'acordamb tot. I m'en alegro.
Bona nit guapa!

Montserrat Sala ha dit...

Neogéminis: en mi entrada anterior, olvidé, darte las gracias por tu comentario. Disculpa. en cuanto al asunto de mi post, es algo complicado casi de opinar. A mí no me gustan. Por mí no se criarían toros bravos,ni habria toreros ni cuadrillas, ni músicas toreras. Agradezco tu visita enormemente.

Montserrat Sala ha dit...

Anna Jorba: Sí que es veritait que tú sempre has defensat la vida del animal. Jó també. La sang em marege. Gracies per entrar a saludar-me.

Jan Puerta ha dit...

Personalment soc partidari de que no hagin aquests espectacles taurins.
Fer patir a un animal es quelcom que mai he entès. Ara be... jo em pregunto que passarà amb els correbous. ¿Potser aquestos no pateixen el suficient com per ser prohibits?
En quant al aeroport... ¡no ho sabia! Però desprès de haver llegit algunes noticies al respecte quedo meravellat del que son capaços de fer el politics en plena crisis. (Conya marinera)
Una abraçada

Mª Mercè ha dit...

Saps? al sentir la notícia m'he posat tant contenta que saltironava per casa, jaja

Sembla mentida que a la gent que els hi agrada, no pateixin quan veuen morir amb llarga agonía el toro.
A Portugal, no els maten ni els hi claven len "banderillas". Alló si que és un tu a tu: toro i torero.

Una abraçada, Montserrat!

Myriam ha dit...

¡Muchas felictaciones por esaq nueva reglamentaciòn tan oportuna!

un abrazo desde Buenos Aires y mis vacaciones.

Stanley Kowalski ha dit...

Este es un tema sobre el que prefiero no comentar. Son vuestras tradiciones y ahí yo no me meto.

BESOTES.

Montserrat Sala ha dit...

No saps com agraixo el teu comentri d'avui, Jan. El necesitaba. Dels toros penso que ya està tot dit.
Semble que no l'hi agraden a ningú, pero es veu que també en hi ha que tenen les seves raons, per
per reivindicar-los.
Només en sap greu que per aquest motiu, es tornin a enfrontar amb Madrid. I es el que menys ens convé. Gracies amic, per visitar-me

Montserrat Sala ha dit...

Hola Mª Mercé: M'alegro que hagis gaudit del moment. pero no se si ens durarà gaire. ES veu que a Madrid estan que trinen, i després ens fan pagar els plalts trencats de totes les comunitats. Gracies per la teva sempre agradabla visita

Montserrat Sala ha dit...

Gracias MIriam por tu comentario. Veo que tus estrellitas no te privan de estar al dia de nuestros asuntos.
NO sé quien va a reir el último,y esto me preocupa. Besos grandes amiga.

Montserrat Sala ha dit...

Entiendo tu posoción Stanley. De toda manera gracias por pasarte, amigo miio.

sinfonic i filles

sinfonic  i filles

ORQUESTA SINFÓNICA DE VIENA

ORQUESTA SINFÓNICA DE VIENA
LA MEVA ORQUESTRA PREFERIDA