dimarts, 26 d’abril del 2011

EL DIA DEL MEU SANT I DEL MEU CUMPLE-ANYS




He tingut, tinc encara i tindré sempre aquest privilegi. El dia 27 d’Abril es un dia molt important en la meva vida. Perque la meva mare, va decidir ya fa 68 anys, que tindríe el millor regal del seu sant: una filla que ere la primera, de cinq que en va tindre. Si ella també es deia Montserrat.
Pero aquesta avinentesa. No us penseu pas que sigui un xollo. Perque no ho es?su ho diré clar i català: Sempre, desde sempre només he rebut un ragal en el meu dia. i el que es pitjor no he rebut mai dues felicitacions quand tohom en té dues.
Peró n’estic contenta. Puguer donar a la meva mare la alegria, d’un regal com es el primer fill, em compensa de tot el demés.
Avui no he trobat altre tema que aquest. Demá serà un altre dia. Ademés les trucades que comencen de bon matí, no em dixen concentrar-me. Bondia de primevera per tots!!!!

9 comentaris:

Myriam ha dit...

¡¡Qué bién y soy la primerita en felicitarte!!
Muy feliz cumpleaños en companía de todos lso tuyos y que, tengas mucha salud y bienaventuranzas por muchos, muchos años más.

Un beso

Myriam ha dit...

Y felicidades también por el día de tu Santo.

Montserrat Sala ha dit...

Gracias queda Myriam. No sabes lo que me emociona recibir felicitaciones de mis amigos blogueros.
Repito, te estoy muy agradecida.Besos.

Anònim ha dit...

Montserrat...
me sumo a las felicitaciones de todo corazón...
Sabes que por correo personal te he escrito, pero hoy quería dejar mi presencia en tu blog, al que acudo cada dia y leo desde siempre.
y ahora voy a cantarte:
♫♫♫...feliz, feliz en tu dia
amiguita que Dios te bendiga
y que cumplas muchos maaaaaaaaaaaás♫♫♫.
Molts petons

felicitat ha dit...

Estimada Montserrat,
Paso a desitjar-te que passis un feliç aniversari i un estupendo día del teu sant! Moltes felicitats!!!! i molts petons desde el Pirineu.

mariajesusparadela ha dit...

Feliz día. Para mi también es un regalo cada vez que haces una entrada ¿sabes que ya te leo en catalán y no traduzco?.
Y cambié de servidor, lo que me permite comentar ya desde hace tres día...
Muchísimas felicidades.

Montserrat Llagostera Vilaró ha dit...

MOLTES FELICITATS MACA. -PER EL TEU SANT
MOLTES FELICITATS MACA. -PER EL TEU CUMPLEANYS

APA JA T´HE FELICITAT DUES VEGADES.

MOLTS PETONS, Montserrat

Montserrat Sala ha dit...

Moltes mercés, a totes per la vosotra carinyosa felicitació. EStic molt contenta de que us recordeu de mi, vosaltres, les meves noves amigues de la globosfera. GRSCIES! GRACIES! GRACIES!

Higorca Gómez Carrasco ha dit...

Je,je. Es bonito cumplir y celebrar, ese maravilloso día, el día de la Virgen de Montserrat, lo único que deseo es poder seguir felicitándote muchos años más. Tú nos regalas unas entradas distintas, a veces muy buenas para poder hacer polémica, de lo contrario dí, como se puede comentar? Abrazos querida amiga, y eso sí ¿Qué te ha regalado? Anda dilo al oído, sin que se entere nadie.
Mi regalo, un beso muy fuerte, un abrazo y mi amistad.