divendres, 17 de desembre del 2010

ESTEM A NADAL, TEMPS DE TREVA P'ELS CONDEMNATS

Semble que tindríe que ser així, peró no, Per les crítiques que veig cada dia, i p’els missatges de suport incondicional que llegeixo, y que després de tans dies encara cuexen i perduren, tindré que acabar per no mirár-los. I, ho sentiré molt. perque havía près apreci i confianza a molts bloguers, que no han perdonat
la meva sinceritat, ni les meves raons. I en tenia i moltes!!!
Porque de ofenses no n’he fet, cap a ningú, he donat una opinió amb educació i respecte des de una posició que només que m’ho permitíe, la experiencia, i la confiança, que el mateix bloguer propose en la capçalera, del seu espai.
“No estoy de acuerdo con lo que dices, pero defenderé con mi vida tu derecho a expresarlo”
Pués no se amb qué, serie amb un cop de destral per tallar-me el coll.
Se que aquest senyor domine com ningú la paraula i té recursos per donar-li mil voltes al asumpe i capgirar el missatge com ell vulgui, si li vé de gust.
Ha siguit una temeritat, per la meva part voler donar-li un consell, o voler
ensenyar-l’hi alguna cosa que no sápiga. Tonta de mí. Aquí si que els seu encapçalament té un significat ben elocuent: “Cree en aquellos que buscan la verdad, duda de los que la han encontrado”.


Per la meva part dono per acabada la polémica, segurament serà la derrera opinó que escriuré, a tots dono les gracies i us desitijo:

Molta felicitat, molt seny y molts torrons!!!

4 comentaris:

Pedro Ojeda Escudero ha dit...

No hay verdad, sino miradas desde dentro. Por eso, yo practico siempre la tolerancia. Excepto, claro está, con los intolerantes.
Haces bien en zanjar polémicas que no van a ningún sitio.
Un abrazo.

Higorca Gómez Carrasco ha dit...

Lo mejor es zanjar, no seguir con más polémicas, tu, siempre a lo tuyo con la cabeza alta, cada uno es libre de leer, de escribir, de decir o de tolerar, ante todo el respeto, el resto no vale para nada. Llega Navidad y un coro de serafines muy pronto lo anunciaran.
Un millón de besos y abrazos

Anònim ha dit...

Montserrat estoy un poco desconectada y no entiendo bien que ha pasado...espero que no sea nada importante...
Te deseo desde el blog felices fiestas con tu formidable familia....
Un beso y queda pendiente la salida...

jg riobò ha dit...

No existe el respeto.