dimecres, 4 de maig de 2011

AVUI TOQUE...



Avui tornarè a parlar de futbol, una altra vegada!. Els homes de Pep Guardiola s’han tornat a veure les cares, per 4º cop en pocs dies,amb el seu maxim rival historic: El Reial Madrid. Y desprès de tanta polèmica, entre els entrenadors, desprès de que els Organismes internacionals, hagin hagut de intervenir, per esclarir els fets, novament ha quedad demostrat que el equip catalá, aguante les embestides i el bon joc del seu contrincant; l’equip blanc, de la capital d’Espanya.
Diuen els entesos d’aquest conjunt, que ja ha fet historia, no es comparable, a cap equip no solament, al nostre país, sino que, va molt més enllà de les nostres fronteres.
També expliquen el gran mérit que te, al tractarse d’un equip, que quasi fa pràcticament, amb jugadors del planté. Osigui que amés a més de jugar bé al futbol, es de suposar que també, guanyen molts diners.
No es estrany, doncs que el directíus d’aquest club, n'estíguin més que setisfets. Estàn eufòrics.
I jo que sempre busco els tres peus al gat, em pregunto: que és le club de futbol del barcelonisme: Un gran negoci?, Es potser una manera d’anar al camp, per humiliar als polítics centralistes? Perque el futbol també té un ingredient,que es precisament el de jugar a fer política. Y aixó es tan lamentable com, el desmesurat afany de fer diners.

14 comentaris:

mariajesusparadela ha dit...

Sí. En mi opinión uno de los más grandes méritos de Barça es sugar con gente de su propia cantera y no a base de talonario. Es la seguridad de la valoración del esfuerzo y los chicos que juegan en los equipos de base pueden soñar con llegar al equipo de arriba.
Ese mismo mérito tienen algunos equipos vascos. Si esa es una forma de nacionalismo, bendita sea.

Pedro Ojeda Escudero ha dit...

Es curioso que algunos insistan en sacar lecciones políticas de un negocio como es el fútbol de primera división que debería verse como lo que es: un espectáculo.

Encarna Gómez ha dit...

Crec que és molt important portar els colors de l'equip que et paga al cor i no només en el compte bancari. Guardiola ha fet un equip de culès, el Madrid ja porta molts anys rebutjant els que porten els colors a seu interior i apostant per jugadors cracks de talonari.

Montserrat Sala ha dit...

MªJesús. Gracias por tu comentario,siempre tan correto y respetuoso con todo. a mi también me gusta mas que en todos los deportes que funcionan con equipos, el Barça, el Badalona o el Sitges, esten compuestos por gentes de las repectivas canteras.
Un abrazo

Montserrat Sala ha dit...

A mi también me parece extraño que se mezclen con el deporte,la política,y los intereses económicos.
El dia que sea todo deporte, y nada más, voy a ir al estadio a aplaudir al que gane. Saludos profesor.

Montserrat Sala ha dit...

Hola Encarna. A mí també m'agradaría, que hi hagues en joc tans diners i tans cop de talonari. Espero que ho vagin entenent tots els clubs de tots els esports.
Petonets,i gracies per comentar

Merce ha dit...

Aaaahhh que sort tinc que no m'agrada el futbol:) Gràcies per recordar-te de mi i fer-me una visiteta, és un plaer llegir les teves paraules!!!

Biquiños;)

Montserrat Sala ha dit...

Merce!!!! que bien escribes catalán!!!!
me dejas patitiesa. Cuéntame.....
Besos, guapa.

Mar ha dit...

Soy del Barça desde hace muchísimos años y veo que Guardiola ha hecho uno de los equipos más grandes del mundo de la historia del fútbol internacional y, como tú muy bien dices, formando jugadores de la cantera.

Eso estimula, ¿verdad?.

Nunca debería mezclarse el deporte con la economía y la política pero, desgraciadamente pienso que, hoy por hoy, están entremezclados, Montserrat.

Besos.

Higorca Gomez Carrasco ha dit...

Pues desgraciadamente es así. futbol= a: Politica, muchas pelas, furia, patadas, balón, menos deporte todo, cambiamos el tercio ¿Qué tal las verduritas del huerto? Ya se puede ir y hacer una ensalada ¡¡¡Esas si que están ricas de verdad!!!
Abrazos querida amiga, por cierto estoy probando este cacharro de ordenador, se me jorobo y aquí estoy dale que te pego, espero que llegue.

Higorca Gomez Carrasco ha dit...

Buffffffffffff!!!!!!!!!!!!! Se me olvidaba, la foto es preciosa, me gusta. Besos de nuevo

Montserrat Sala ha dit...

Mar: no soy de ningún equipo de futbol ni de otro deporte, pero si hubiera que serlo, naturalmente
que seria del de mi ciudad. Me alegro que me hayas comentado. Hasta cuando quieras.

Montserrat Sala ha dit...

gracias Higorca: para hacer ensalada, ya tenemos lechugas y cebolletas. Así que ya sabes....
Te agradezco tu comentario.

Merce ha dit...

jajaja Montse :)

Todo es gracias al traductor ;)

Ya me gustaría a mi saber mas idiomas que español, gallego y algo de chapurreo de franchute ;)

Pero bueno, algo voy aprendiendo y eso me gusta :)

Petoooooooooons a moreas (fijate ya soy capaz de escribir en catalan-gallego jajaja)

sinfonic i filles

sinfonic  i filles

ORQUESTA SINFÓNICA DE VIENA

ORQUESTA SINFÓNICA DE VIENA
LA MEVA ORQUESTRA PREFERIDA