dilluns, 20 de setembre de 2010

ELS RASTES

Aquesta mena de pentinat que duen nois i noies. y que s’assemblen molt al tirabuixons de la la Elizabet Taylor quan ere joveneta, aquestos cabells que fá anys que no s’han tallat ni s’han pentinat, ni s’han rentat, amb uns embolics imposibles, es el que en diuen ara de la moda progre. Aquesta paraula si no m’equivoco vé de progrès. Dons bé anem progresant cap a la brutícia, perque a més a més es done e cas que el que es pentinen d’aquesta manera, (casi sempre coincideix), són els que també els l’hi agrada la roba de vestir arrugada extremadament. Llarga i de colors foscos.
Estan tan arrugada tampoc si coneixen les taques ni la pols que porten al damunt. Amb sabates destrosades i pantalons molt esparracats, crec que he fet un retrat robot bastant aproximat del jove que porte rastes
Ja sé que hi defensors d’questa moda, i tindrán tota la raò del mon, pero a mí no em convenceràn pas. Sortosament ningú de la meva família la ha adoptat, i n’estic molt cofoia, Posats a triar sempre escolliría a una persona neta i endresada.
Els progres, que ja ho sé, tenen carrrera, igualment que els demés, (de la qualcosa, m’en alegro), tenen tot el meu respecte i fins i tot la meva admiració, per puguer estar i viure com animalons abandonats. Però espero amb falera que els gustos dels rastes, canvíin a més net.

10 comentaris:

Stanley Kowalski ha dit...

A mí me encanta la ropa arrugada. Eso demuestra que la tela es pura, de buena calidad, que no tiene nada sintético, como el lino, por ejemplo. Además son carísimas! Son modas, querida amiga!

Gracias por tu visita!

BESOTES LUNEROS GUAPA, Y BUENA SEMANA!

Montserrat Sala ha dit...

Hola Stanley: SAbes lo que són las Rastas? NO os ha llegado la onda todavía? Espera i verás lo que es bueno. Por otro lado el lino no és a lo que me refería estos arrugados y estrños vestidos los venden en los chinos. Un beso.

Anna Jorba Ricart ha dit...

Rastafari es una religión, cuyas raices están en Jamaica, no acepta los valores impuestos por la ideología dominante....;así que no es de extrañar esta caracteristica peculiar que rompe moldes...a mi me parecen tener un aspecto de poca higiene y no me gusta nada....tan solo lo respeto pero ni siquiera trato de entenderlo.

Jota Ele ha dit...

¡Ja, ja, ja, ja!

Lo de los "pantalons molt esparracats" me ha hecho soltar una carcajada, querida montserrat.

¡Ay, si yo pudiera recuperar todo mi pelo! Hasta me haría rastas en señal de agradecimiento.

Pero "pantalons molt esparracats", no. por ahí no paso.

¡Qué dirían mis amistades!

¡Ja, ja, ja, ja!

Un abrazo.

Montserrat Llagostera Vilaró ha dit...

BON DIA MONTSERRAT.

TEMBE VAN PENTINATS AMB MULTIPLES TRENETAS MOLT BEN TREBALLADES.
JO CONEC A NEGRETS I NEGRETAS AMB AQUEST PENTINAT I VAN POLITS.
JO ELS HI VAIG PREGUNTAR QUE SI PER RENTARSE EL CAP ES TENIAN QUE DESFER LES TRENETAS.
AMB VAREN DIR QUE NO QUE S´EL RENTAVAN SENSE DESFERLAS.

CREC QUE NI DEU HABER DE NETS I DE BRUTS.

ARA NO SE SI AQUEST PENINAT DEU DE SER UN NIU DE POLLS.

UNA ABRAÇADA TOCAIA, Montserrat

jg riobò ha dit...

Toda una religión de vuelta al paraíso perdido.

Pedro Ojeda Escudero. ha dit...

Cada uno labra buena parte de su destino con su aspecto físico.
Saludos.

Montserrat Sala ha dit...

Anna Jorba: Jo como digo en mi post, también los respeto, pero los perfiero un poquito apartados por que me parece que huelen mal. Que me disculpe si hay alguno que no vaya desaliñaso y maloliente.
GRacias por visitarme Anna.
Muchos besos.


Supongo Jota Ele, que habras traducido bién lo del "Pantalons molt esparracats". También podria haber dicho: "pantalons molt estripats", o "pantalons foradats", pero he escogido la primera, porque me parece más auténtica. Lo de hacert rastas lo veo mal, la verdad....
Un abrazo.


Montserrat LLagostera: Els pentinats amb trenetes fines, res té a veure amb les rastes.
No ho hi ha color. Aixó es tot rentar y desfer a plaer. Es un altre món.
Petonets tocaia.



J.G. Riubò: Este paraiso perdido quizás sea el que no me gustaría recuperar.Gracias amigo por tu opinión



Sr, Pedro Ojeda: Estoy completamentne de acuerdo con Vd. Mi amigo Ciríaco siempre decia: Hay que ser buena persona y además parecerlo.
Saludos muy cordiales Profesor.

Higorca Gomez Carrasco ha dit...

Esta muy bien ese tipo de "peinado" cada uno tiene que definir su propio estilo o gusto, pero eso ¡¡¡¡¡Se lava!!!! Pues de lo contrario cría "eso" pero ya sabes querida, hay quien tiene "una miqueta de poooo al aigua" Ellos o ellas verán donde este una persona en "condiciones" no hay nada más bonito.
Bueno sigo acordándome de vosotras, pero poco tiempo y por eso te mando un fuerte beso

Montserrat Sala ha dit...

Hola Higorca: No entiendo eso de que sigues acordándote de nosotras, pero por poco tiempo. Es que vas a venir? Acláramelo por favor. Me gustaria tanto!

sinfonic i filles

sinfonic  i filles

ORQUESTA SINFÓNICA DE VIENA

ORQUESTA SINFÓNICA DE VIENA
LA MEVA ORQUESTRA PREFERIDA