Pàgines

divendres, 17 de desembre del 2010

ESTEM A NADAL, TEMPS DE TREVA P'ELS CONDEMNATS

Semble que tindríe que ser així, peró no, Per les crítiques que veig cada dia, i p’els missatges de suport incondicional que llegeixo, y que després de tans dies encara cuexen i perduren, tindré que acabar per no mirár-los. I, ho sentiré molt. perque havía près apreci i confianza a molts bloguers, que no han perdonat
la meva sinceritat, ni les meves raons. I en tenia i moltes!!!
Porque de ofenses no n’he fet, cap a ningú, he donat una opinió amb educació i respecte des de una posició que només que m’ho permitíe, la experiencia, i la confiança, que el mateix bloguer propose en la capçalera, del seu espai.
“No estoy de acuerdo con lo que dices, pero defenderé con mi vida tu derecho a expresarlo”
Pués no se amb qué, serie amb un cop de destral per tallar-me el coll.
Se que aquest senyor domine com ningú la paraula i té recursos per donar-li mil voltes al asumpe i capgirar el missatge com ell vulgui, si li vé de gust.
Ha siguit una temeritat, per la meva part voler donar-li un consell, o voler
ensenyar-l’hi alguna cosa que no sápiga. Tonta de mí. Aquí si que els seu encapçalament té un significat ben elocuent: “Cree en aquellos que buscan la verdad, duda de los que la han encontrado”.


Per la meva part dono per acabada la polémica, segurament serà la derrera opinó que escriuré, a tots dono les gracies i us desitijo:

Molta felicitat, molt seny y molts torrons!!!

4 comentaris:

  1. No hay verdad, sino miradas desde dentro. Por eso, yo practico siempre la tolerancia. Excepto, claro está, con los intolerantes.
    Haces bien en zanjar polémicas que no van a ningún sitio.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  2. Lo mejor es zanjar, no seguir con más polémicas, tu, siempre a lo tuyo con la cabeza alta, cada uno es libre de leer, de escribir, de decir o de tolerar, ante todo el respeto, el resto no vale para nada. Llega Navidad y un coro de serafines muy pronto lo anunciaran.
    Un millón de besos y abrazos

    ResponElimina
  3. Montserrat estoy un poco desconectada y no entiendo bien que ha pasado...espero que no sea nada importante...
    Te deseo desde el blog felices fiestas con tu formidable familia....
    Un beso y queda pendiente la salida...

    ResponElimina