Pàgines
▼
dissabte, 18 de juny del 2011
CONTE PER LA RITA.-
Ara fa molts, moltíssims anys, que l'Univers ere plé d'estels, cometes, planetes grans i petits, amb anelles i sense anelles, i també meteorits.
Les estrelles eren les més tivades, perqué, es creient boniques, brillants, i amb una calbellera rosa, que onejaven al vent, quan algún admirador les pasejava amb una bicicleta, o amb un descapotable.
Es reuníen, totes per anar a la perruqueria, i parlàven, de cosmética, de moda, dels personatjes de la Jet. Aprofitàven per anar al gimnàs o a natació per estar més en forma. Sense cap dubte, els estels i les estrelles, eren el éssers més formosos de tota la Constel-lació.
Els cometes també presumíen de la seva cua, y la cuidàven molt. Que si un bon xampú, que si aquell suavitzant, i es passaven les hores pentinant-la, i provant si es feient una cúa de caball o un monyo; segons si tenien un sopar o un festa o bé o es vestíen d'anar per casa.
En aquell univers ningú treballava. Tots passejàven amunt i avall per l'infinit, i els planetes que tenien anelles, sempre anàven més a poc a poc. No fos cas que en perdèssin alguna.
Els meteorits eren el mes ràpits, i els agradava fer ensurts a tots el veïns. Als del cel, i també als dels panetes. Trompada a l'ún, trompada a l'altre i es quedaven tan frescos. Sempre s'escapulien de totes les bronques, perque fugíen com fuets.
Seguirá.... Aut. M.Sala Porta
Hola Montserrat. El cuento me ha encantado, es maravilloso.
ResponEliminaNa nena es guapísima y el lugar acompaña, precioso.
Un beso
Supongo que les darás un escarmiento a esos meteoritos: no se puede ir así por la vida.
ResponEliminaRita, con su preciosa mirada adorna mi blog.
Hola Reina: yó puedo ser muy fea, pero mis nietas son guapísimas como sus tatarabuelos que,, que fueros en su tiempo autènticas bellezas. eso dicen las crónicas, vaya. Gracias por comentar, guapa.
ResponEliminaEstos meteoritos arman un buen revuelo, mañana seguirá el episodio.
Es verdad que Rita esta en tu portada, la veo todos los dias. la que la acompaña en aquella foto, es la hermana de Maria, y se llama Clara. Se nota que estas niñas no tienen abuela, ¿verdad? jajaja!!! Besos!
Esta última respuesta,es para MªJesús de Paradela, que tan gentilmente me vista una vez más, y yo me olvido de nombrarla y de darle las gracias y también un trocito de corazón que va para su Galicia. Para tí, mi amiga.
ResponEliminaMe gusta mucho la fotografía, muy bonita la entrada.
ResponEliminaUn beso.
PD.- Soy María cambié la carita azul por mis ojos.
Me encanta como escribes, amiga Montserrat. Dulzura y una imagen tierna, muy bonita.
ResponEliminaUn abrazo,
Luis.
Bién Maria. Haces lo correcto de avisar, porque has cambiado el color azul característico, por el ojo de una mujer i bella igual que la otra.
ResponEliminagracias por acercarte a mi chocita. No sabes lo que significa par mí vuestras visitas. tienen mucho mérito porque solo publico en catalán, y sé de sobra, que la mayoria hacéis un gran esfuerzo por entenderme, i tenéis además que utilizar el traductor de Google , que no siempre dice verdad. Un abrazo y repito:
MUCHAS GRACIAS!!!
Gracias José Luís. me alegro que te gusten mis entradas, lo mismo, que yo me regalo con tus paseos per Castellón y otros parajes que no conocía y que gracias a tí voy sabiendo de su existencia. Haces una labor en favor de tu tierra auténticamente encomiable. Un abrazo.
ResponEliminaDe moment va molt bé.
ResponEliminaA veure como continua.
Petons.
O.K.Toro, esperaré el téu veredicte.
ResponEliminauna encaixada de mans, afectuosa
Muy bonito el cuento, maravillosa foto y una niña preciosa, todo en conjunto hace algo especial, enhorabuena por todo ello, un montón de besos para esa preciosidad y para ti, un abrazo enormeeeeeeeeeeeeee
ResponEliminaGracias Higorca, me haces feliz de venir a verme y dejar tu comentario, a tanto aprecio
ResponElimina