Pàgines
▼
dimecres, 15 de desembre del 2010
EL DESSESPER
A Olot ja l’han tastat. Per desgracia 4 persones, han estat victimes d’un home que estabe sota els efectes d’aquesta droga tan perillosa: el desesper. Es una gréu pertorbació de l'ánim deguda a la pérdua de tota esperanza de salvació Es una arma molt dolenta aquesta. Desvirtue al realitat, y done forces per fer qualsevol vestiesa La persona que el pateix, se sent acorralada sense remisió, perd el sentit de la realitat, i no hi veu cap mes sortida. Ha quedat ben demostrat, en aquest cas y en molts d’altres que la prensa recolleix a diari. La pena es que han pagat justos per pecadors, i ara tenim quatre famílies que ja no tindrám unes festes ni joioses ni normals. el meu condol a totes les families de les victimes y el máxim castic per a aquest home que ha estat també una víctima més dels temps que correm, ara mateix. Caldríe tenir en compte aquest punt, y suposo que els defensors ya ho defensarán en el seu moment.
El mal anida en muchos corazones, en demasiados.
ResponEliminaEs en los momentos de crisis cuando el alma se pone a prueba.
ResponEliminaMI solidaridad para con los familiares de las víctimas.
Tots podem perdre els papers un dia per qualsevol motiu. Som així, malgrat que no ho volen reconèixer.
ResponEliminaAprendre de les errades dels demes a vegades no ens fa millors. Però potser tampoc, pitjors.
Una abraçada
Tienes razón, el desespero de un hombre, que no justifica para nada sus hechos...fruto del desencanto y de la gran dificultad por la que pasan muchas personas, sin trabajo, sin dinero...cada vez más pobres...
ResponEliminaLos politicos nos han llevado a esto...el pais está peor que nunca....siempre pierde el trabajador... ¡es un asco¡
agrego: a ver si de ahora en más los empleadores que no pagan los salarios durante meses a sus empleados, aprenden algo de esta triste experiencia. Cuándo la válvula de la cañería se cierra y cierra y cierra, llega un momento en que todo el sistema explota. Ni siquiera hablemos de humanidad, hablemos de Fisica.
ResponEliminaUna terrible desgracia fruto, como bien dices, de la desesperación. Ahora las consecuencias ya son irremediables.
ResponEliminaUn abrazo
Es una pena querida amiga, la crisis a veces se transforma en locura, locura para aquel que tiene que pagar y no puede, para otros todo es más fácil, dan cheques sin fondos como si quisieran burlarse de aquellos que necesitan comer.
ResponEliminaBesos