La gran crescuda i el increïble progrès en el món de la tecnica i de la infomàtica, ha fet que aquestos tres elements que anomeno, hagin passsat a millor vida desde fa algún temps.
A casa meva, un cop que ens han deixat els fills ha quedat lloc per consevar aquestes relíquies, encara que només sigui pel valor sentimental que tenen. Perque ja em direu que n’hem de fer de una valuosíssima colecció de musica clásica enregistrada en dicos de vinil. Un regal molt apreciat en en seu dia i que ere mirat com una cosa per tota la vida, i ara s’ha convertit en escombraries. Pures i dures, auténtica brossa.
El cassettes, idem de idem. Els treballs que teníem en passar-nos amb el amics els ritmes de moda, comprar cintes verges, grabar..tornar-les a passar a un altre amic. I ara jeuen en un racó, ben embalades, aixo sí, però a la fí també els hi toque el desti de les altres andròmines.
I es que no es d’extranyar que hi hagi deixalleries a cada barri. Hi fan molta falta. Perque, sinó òn aniríen a parar les cintes de video que amb tan afany, hem anat coleccionant, per tindre una bona videoteca? Comprar les millors películes, les mes premiades, les més vistes....i l’aparell per visionar-les. Ara: Tot per lleçar!!!
Els aparells de tele amb blac i negre, ja són peces de museu, i aviat o serán les de color que no estiguin preparades per instal-lar-hi el TDT. Ben mirat un munt de plastics vells, però que en el seu moment van costar molt diners als membres la societat més consumista de tots els temps.
Así es Montserrat, poco a poco y prácticamente sin darnos cuenta vamos sustituyendo todos esos elementos. A mí hace un tiempo se me han estropeado las pletinas del casete del equipo de música, todas las cintas que tengo pasarán a mejor vida. Lo mismo pasará con los vídeos y los discos.
ResponEliminaBesos
Querida amiga: Ha sido un gasto grande por el poco tiempo que lo hemos podido dsifrutar. Poca vida han tenido i mucho me temo que seguiremos por este camino, con los apaaratos de ahora.
ResponEliminaGracias amiga por leerme, a pesar de las dificultades con el idioma.
Te lo agradedezco doblemente. Un beso.
Qué gran cambio en el mundo de la tecnología en estas cosas. Y lo hemos vivido en tan poco tiempo que da vértido.
ResponEliminaSaludos.
I tanto; profesor. Tanto vérigo que así estamos todos de mareados. Con sincera gratitud, per su visita
ResponEliminaTengo muchísimos cassettes, vídeos y vinilos en mi casa, creo que como el sonido del vinilo, tan auténtico, no se ha conseguido mejorar.
ResponEliminaEs el progreso, a veces se paga.
Besitos
A Salto De Mata
HOLA MONTSERRAT. PRESISAMENT HE DIALOGAT FA UNA ESTONA AMB EL MEU MARIT. ELL AMB TIRARIA MOLTES COSES. DIU QUE AVIAT SEMBLARÁ C´AL DRAPAIRE.
ResponEliminaI JO SOC MOLT SENTIMENTAL. PERO LA VERITAT ES QUE SI NO ES FA NETEIJA, AVIAT NO HI CABRIEM.
PER ELS COLECCIONISTAs ELS DISCos DE VINIL SON UN TRESOR.
PETONS TOCAIA, Montserrat
Lo que dá vertigo es como dia a dia los aparatos de que disponemos se vuelven obsoletos...es el avance de la tecnologia que no tiene freno.
ResponEliminaHay que reconocer que nos facilitan mucho las cosas...
los otros aparatos son para..."remember"
Avui m'he assabentat de l'últim de l'últim: un programa, el qual et pots descarregar unicament per invitació d'algú que el tingui, i que té com tota la discografia del món. Es com una mena de pàgina web, tu busques la cançó que vols i la escoltes immediatament, com al youtube, i pots anar creant les teves carpetes. Ja no cal descarregar-se res, tot online. O sigui que els que som de l'època del cassete hem quedat atrapats en el fons del temps!
ResponEliminaQue recuerdo más bonitos, los discos de vinilo, te diré que nosotros tenemos un tocadiscos de cuando "reino carolo" y todavía los ponemos, como es una cadena de aquellas que llevaban todo incorporado, bueno lo que llamaríamos un "trasto" pero funciona y de vez en cuando pongo cintas aunque algún día se enrollara todo y se ira a ...
ResponEliminapero son recuerdos fantásticos de nuestra adolescencia de aquellos "guateques" que formábamos, era "chulu"
Un beso muy fuerte
Es así como dices, la pena que me da del disco de vinilo sonaba francamente bien.
ResponEliminaUn abrazo
Maite
Miquel, si tienes tantos discos i cassetes en tu casa, pues te diré que no tienes gran capital, i que un dia u otro tendrás que decidirte... a, Ya sabes.
ResponEliminaGracias por pasarte, i comentar, amigo mio.
Montserrat Llagostera: Suposo que hi ha coleccionistes de vinil, perque el só ere boníssim. el pitjor es trobar tocadiscos en condicions, o gent que els vulgi reparar.
ResponEliminaEsperarem una miqueta més, aveure el que passe.
Una abraçada molt forta tocaia.
Si Anna: marege la velocitat amb que tots aquests aparells es fan anticuats i en surten de nous a cada moment. ES la tecnica que no la podrem aturar. Molt em temo, amiga. En questions médiques i de recerca també passe el mateix, i d'aixó n'estem ben contens i esperançats. No trobes?.
ResponEliminaGracies amiga per visitar-me.
Eastriver: Em deixas parada. mes avenços! i aquest es la pera! Sí que estem atrapats en el fons dels temps i sense retorn!!!!
ResponEliminaMolt aagraïda per la teva aportació.
Maria Teresa Alejandra Francesca: Jolin con el nombrecito eh? Este seguro que no lo cofunde nadie.
ResponEliminaLo ves como jo, verdad?. Tendremos que seguir comprando trastos. Por suerte tambien hay que decir que cada dia són mas baratos. Pero i los resíduos?
Abrazos amiga M.T.A.F. uuffff!
Higorca: Que pasa contigo? Si que suenan bien los vinilos sí, pero yó no sé donde escucharlos. mi Mini-cadena de no se cuantos voltios, decibelios, i ta, ta, ta, esta insevible i lo mismo los cassettes.Cuando no se atasca una, salta la cinta por otra. Total: Hay que recurrir al DVD. al CD, al YOTUBE.......
ResponEliminaYo persevero en el vinilo.
ResponEliminaLo nuevo cada vez es de peor calidad.
Amigo J.B. lo que ha hundido finalmente los vinilos i los videos, han sido los pequños volúmenes los los aparatos nuevos, no la calidad.
ResponEliminaEsto es lo que a mí me parece. Gracias por tu cometario.